Thursday, July 12, 2018

Testimoni YOUTH by Shaklee

Assalamualaikum uols....

Presint 17, Putrajaya

Allooooo... kali ini kita nak share pasal skincare Shaklee yang memang terbaik dan lariiiiisss keras di serata Malaya. Sebelum ni, Shaklee ada keluarkan Nutriwhite, yang memang mendapat sambutan hangat daripada pencinta produk skincare yang berasaskan semulajadi. Tetapi, kali ini, Shaklee datangkan produk skincare yang formulanya ditambah baik, maka terhasillah YOUTH. 

Stok YOUTH ni tak sampai sebulan dah habis dah di HQ Sunway Geo. Alahai.. kita pun terpaksa main kutu, untuk dapatkan produk YOUTH ni.. teruja kot nak try. Sebelum ini kita try Nutriwhite... memang best kot.... 

Teruja kita nak try YOUTH bila  tengok testimoni rakan-rakan Shaklee yang wow, wow, wow!. Kita pun nak jugak. Tambah-tambah footage ni pun, bukan main lagi tunjuk yang sis ni, begitu bersungguh bercerita tentang manfaat YOUTH pada kulitnya. 

Meh kita tengok luh.... 

Itu kata dialah... 
Tapi kita nak try dulu.... bukan kita tak percaya, kita nak pastikan sesuai tak dengan kulit kita. Tapi dengan Nutriwhite, memang berkesan... Kulit kita licin je... "lesuh", suka je cubit-cubit pipi sendiri.. licin lembut je rasanya.... hikhikhik

Meh kita layan lagi klip yang ini....



 Mesti uols kata.. diorang minah salleh...memang da cantik... memang da cun. Lagipun mahal kot skincare Shaklee ni, kan. Isk.. cepat bebenor katanya mahal.. dah tau ke harganya tu berapa? Tahan berapa lama.... apa bahan-bahannya? apa kesan-kesannya...

Nanti kita discover yer! Orait.... kita chi chow dulu. Take care uols... #spreadlove
Post a Comment