Thursday, March 29, 2018

Day 4 : Candi Kedua - Ho Chi Minh - Phnom Penh - Seam Reap - Aryanphratet

Hari Keempat 
7hb November 2018
Angkor Wat, Seam Reap

Berjalan kat Angkor Wat ni, tiga hari tiga malam pun tak selesai.. Luas sangat kawasannya. Dan ada beberapa candi yang diselenggara...Kita pergi mana yang kita nak pergi jelah.. Bayar tiket pun, untuk sehari je. Bukan yang tiga hari punya....kan.
Candi kedua...dekat je ngan Angkor Wat




Seram.....

Pandangan dari candi kedua berlatar belakangkan Angkor Wat
Kawasannya memang dikelilingi tasik dan banyak jalan tanah merah
Asya selfie kot... hik3. Belakangnya Angkor Wat




Wednesday, March 28, 2018

Day 4 : Angkor Wat - Ho Chi Minh - Phnom Penh - Seam Reap - Aryanphratet

Hari Keempat 
7 November 2014
Seam Reap

Jam 4.00 pagi, kita pun sampai la kat Seam Reap
Si Tourist Guide kita bawak kita ke hotel kepala buddha besaq gabak. Tanjat gegurls u!!..
sunrise @angkor wat
Rakaman dari SJ Cam




Tapak kaki sapa ntah.. besaq gabak ni..hik3
Candi bersebelahan Angkor Wat
Asya...
Ujang
Asya dan Inas

Da sampai muka pintu Angkor... Ramainya orang!!!


Jalan-jalan dalam angkor ni jap..
Seram!!!
Nasiblah..ramai orang
Bau colok dan kemenyan
Orang pergi.. kita pergilah kan....tinggalan sejarah
Xdak mood nak amik gambar...huhuhuh
Amik gambar wat syarat jaa...
Dua hari dah tak mandi...hik3. masih bawak bau Ho Chi Minh City dan Phnom Penh
Pandangan dari sisi SJ CAM
Pandangan dari sisi LG Phone







Dalam Angkor ni, luas sangat...
Tingginya...


Muko tak mandi.. hik3



Set rombongan.. kita tumpang menyelit sama, dengar apa yang tourist guide ni gebang pasal Angkor ni
Janji ada pix


Banyak pokok tua di laman-laman Angkor Wat ni
Inas dipaksa bergambar..hik3

Konon nak amik gambar Angkor dalam air.. hik3.. tak jadi


Banyak lagi candi kecil di tepi Angkor Wat ni... Tapi tak larat la nak masuk....rimas, badan belum mandi
Candi kecil

Tak de apa-apa pun...dalam candi kecil ni